HUR EN ONEPICE BORDE SE UT

Jag sydde en onepice till min gubbe som fyllde år i mars. Den blev så fantastiskt jävla bra (och en obligatorisk grej att ha med sig till den bästa festivalen av dom alla: MUSKELROCK.)
Så bra, att jag bröt mot den hårt inpräntade regeln jag hade.. att jag aldrig skulle ta på mig ett sådant idiotiskt plagg. Jag sydde mig såklart en egen att ha med. Det går ju inte att motstå när den ser ut såhär:



Pentagram, runor och 93. Dom som kan sin Aleister Crowley och Thelema vet precis vad jag pratar om.

Antes, lite brutalare skapelse:



Vi måste ju ta dom där ordentliga bilderna på dessa plagg. Och tur är det att husvagnen står på tomten igen. Bättre bakgrund kan man inte ha.



 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Så sjukt snygga! :-D Jag har köpt tyg färdigt till att sy en egen, men det har liksom inte blivit av ännu..

Svar: Ta dig tid och gört!Det kommer bli grymt alltså!
Emelie Berg

2012-11-29 @ 20:42:59
Postat av: Berra

Var det ett vanligt wicca pentagram ni körde på?? För annars e det Felvänt!! Hell Satan :)

Svar: Du kan vara felvänd!
Emelie Berg

2012-12-06 @ 21:53:22
Postat av: Darkness

Tjena Bruden!

Gled in på din sida via tradera.se & jag är jävligt impad! Jag ahr svårt som fan att hitta kläder som jag gillar, men nu ha rja ghittat dig=) Så jag kommer buda på dina auktioner och jag kommer även beställa direkt från dig! Vad gillar du mest att sy? Tillverkar du i alla material och även efter kundens "önskan"?

Tänkte även säga att vill du ha hjälp med marknadsföring och modell för dina konstverk, just let me know=) Kommer länka till dig från min blogg just so u know! Blev jäääävligt impad som sagt!

Ha en fin dag!

/Darkness

Svar: Nämen tack som fan!Jag syr alla möjliga material och tar självklart custom beställningar. Det är bara att skicka iväg ett mail till emelie @ fam-berg (dot) net så tar vi det därifrån.
Och marknadsförning och snygga modeller får man aldrig för mycket av. Så ja, tack gärna(:

Ha det fantastiskt!
Emelie Berg

2012-12-08 @ 09:10:34
URL: http://darknesss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här får ni följa med bakom kulisserna bakom Wasted Illusion. Ni får se mina nya plagg före alla andra, allt är skapat från scratch av mig, Emelie, självlärd, metal head ifrån Sveriges framsida Göteborg. Jag syr både beställningar och skapar nya designs löpande. Släng iväg ett mail om ni önskar beställa något. Cheers!


RSS 2.0