BRALLOR PÅ LAGER

 

Kommentarer
Postat av: Åsa

SV: Hehe. Jag hade hoppats på att jag bara prickade in en dålig kväll på stället, men då är det värre än jag trodde.

Grymma brallor! Får man fråga vad de till höger är i för storlek?

Svar: Möjligtvis att du prickade in en extra bajsenödig kväll.Tack!
Dom till höger är en 36a - en liten 38a skulle också kunna ha dom.
Emelie Berg

2012-11-28 @ 19:16:03
URL: http://septikemi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här får ni följa med bakom kulisserna bakom Wasted Illusion. Ni får se mina nya plagg före alla andra, allt är skapat från scratch av mig, Emelie, självlärd, metal head ifrån Sveriges framsida Göteborg. Jag syr både beställningar och skapar nya designs löpande. Släng iväg ett mail om ni önskar beställa något. Cheers!


RSS 2.0