PICS and STUFF

 Nu är kameran laddad. Det är dax att fota en massa plagg, några ska först färdigställas, garderoben ska rensas och jag ska pimpas.

Funderar på att om man ska starta det där kontot på Etsy eller köra en vända till på Tradera.
Tack för att ni kommer in här och läser och kollar på alla bilder och kommenterar fint. Det där med att blogga känns lagom främmande för mig.
Men ni vet väl att alla plagg ni ser här går att beställa och mycket är till salu? Jag gör aldrig samma grej två gånger så det ni beställer blir one of a kind. Ingen annan kommer ha ett exakt likadant plagg.
Maila mig på: emelie @ fam-berg . net


Jag värmde upp kameran med några kort på det fina i min närhet denna förmiddag.













 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här får ni följa med bakom kulisserna bakom Wasted Illusion. Ni får se mina nya plagg före alla andra, allt är skapat från scratch av mig, Emelie, självlärd, metal head ifrån Sveriges framsida Göteborg. Jag syr både beställningar och skapar nya designs löpande. Släng iväg ett mail om ni önskar beställa något. Cheers!


RSS 2.0