VILKEN JÄVLA LÖRDAG!

Upp och hoppa tidigt, för min del tidigt i vilket fall (10.45) för att kamma sig och bege sig in till stan. Där sprang vi iväg till Bengans för att hämta ut biljetterna till kvällens tävling; Relesed and Unsigned där The Last Band skulle leverera.
Men först stod en fotoshoot på schemat, så vi plockade upp Fotograf-Sofia påvägen och begav oss mot Soul Spines replokal. Här ska det fotas snyggbjörnan och vilka jävla bilder det blev! Efter ett X antal timmars plåtande kastade vi oss in i bilen och begav oss mot Brewhouse.
Där träffar man ingen mindre än Jorn Lande. För er som inte vet vem denne fantastiska sångare är. Googla för fan. Jag grät nästan och skakade sådär som en tonårsidol kan tänkas göra i liknande sammanhang. Att lämna det stället INNAN giget var tamig fan svårt, men något snyggt, hårt och brutalt väntade ju på Parkens scen. The Last Band levererade, utklasssade och tog hem hela skiten! FINALEN väntar! Herrejävlar vad grymt!
Här kommer lite bilder, njut.





Dennis i väst, Coffe i mammutfitta och Niclas i brallor ifrån Wasted Illusion.





Det är inte lätt att fånga dom på bild. Dom kör på som en jävla ångvält och bilderna lämnar mycket till fantasin. Men jag kan intyga att dom var förjvla snygga!



Jorn-väst (med autografer!) och Soul Spine-väst från Wasted Illusion














Påväg hem. Mörkt, dystert och helt fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Danne

Lande!! \,,/

Svar: Världens bästa!
Emelie Berg

2012-11-25 @ 15:47:17
Postat av: Malin

Åh vad du är duktig! Hade jag inte varit mammapluffsig så hade jag velat haft allt :D dax att börja banta tror jag haha.

Svar: Tack så hjärtligt!Är övertygad om att du hade passat i allt trotts mammapluffs! Men det är ju ett go morot om man har som mål att bli av med pluffset för att komma i dessa kläder(:
Jag gör ju kläder i alla storlekar, för alla:D
Emelie Berg

2012-11-25 @ 22:55:21
URL: http://onewayforward.blogg.se
Postat av: Malin

sv: Ja det är ju verkligen en bra morot! Du hamnar helt klart på min favorit lista över bloggar :)

Svar: Yay! :D
Emelie Berg

2012-11-27 @ 19:35:37
URL: http://onewayforward.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här får ni följa med bakom kulisserna bakom Wasted Illusion. Ni får se mina nya plagg före alla andra, allt är skapat från scratch av mig, Emelie, självlärd, metal head ifrån Sveriges framsida Göteborg. Jag syr både beställningar och skapar nya designs löpande. Släng iväg ett mail om ni önskar beställa något. Cheers!


RSS 2.0