BTS - With Cherry Jane Sanders

Det var ju inte direkt den varmaste dagen i Göteborgs historia denna dag. Men man är ju en viking och omfamnar isen och kylan och kör all in. Mellan ett par timmar dödade jag och Teresa och fick ett gäng fantastiska bilder. 

Tills dom dyker upp i min inbox så får ni se ett gäng av mina "behind the scenes" bilder:
 
Klättra och balansera
 
Whitesnake!
 
Väst, linne och väska av Wasted Illusion
 
Trötta och kalla tjejor
 
 
Cherry och en himla nöjd jag
 
 

Teresa är glad att få värma sig.
 
 
 
 
 
 
Glöm inte att besöka Cherrys sida!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Alltså väskan!!! Gah vad snygg! Ja allt annat också för den delen :)

Svar: Tack:DVisst är den fantastisk! Jag som inte är någon väskmänniska (magväskan anser jag vara världens bästa uppfinning) gick aldrig någonstans utan väskan. Helt perfekt är den!
Emelie Berg

2013-02-17 @ 10:36:01
URL: http://septikemi.blogspot.com
Postat av: Andrea

Schniggt med lockigt hår! Jag funnar också på att prova nån gång, är bara så skraj att man ska se ut som en porslinsdocka haha :D

Svar: Tack:DJa men testa!
Jag gillar mina lockar, så länge dom inte ligger helt sådär perfekt. Eller när jag har klippt kort, då ser det ut som jag har afro, håret står rätt ut och hårboll får en ny innebörd.. :/ Då är jag glad att plattången finns!


Emelie Berg

2013-02-18 @ 11:11:02
URL: http://andreadolores.blogspot.com
Postat av: Andrea

Aah! Det är självlockigt, eller vaddå? Sketsnyggt iaf! I likes! Jag ska nog faktiskt våga plocka fram locktången å testa. Synd bara att jag har världens sämsta tålamod med hårlockning. Det tar sån tiiiid! Kanske får involvera tjejkompis i frågan :D

Svar: Ja, tack! Det är superduperjättelockigt egentligen. Det är först nu dom senaste månaderna som jag har slutat platta det då det fått en bra längd och inte står rätt ut.
Jo, locka håret på någon tar förbaskat lång tid. Är man lat och inte har tid så kanske det är smidigast att göra två inbakade flätor i håret innan man går och lägger sig? Och spraya dom med saltvattenspray. På morgonen borde det se kickass ut efter att man dragit fingrarna igenom det!
I vilket fall tycker jag att du ska experimentera. Lockigt är fantastiskt!
Emelie Berg

2013-02-18 @ 15:17:22
URL: http://andreadolores.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här får ni följa med bakom kulisserna bakom Wasted Illusion. Ni får se mina nya plagg före alla andra, allt är skapat från scratch av mig, Emelie, självlärd, metal head ifrån Sveriges framsida Göteborg. Jag syr både beställningar och skapar nya designs löpande. Släng iväg ett mail om ni önskar beställa något. Cheers!


RSS 2.0